close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חדש- שורש ספרים. הפכו את הספר התורני שלך לספר אלקטרוני

מערכת שורשטז אלול, תשעד11/09/2014

כלי חדש בשורש- הפכו את הספר התורני שלכם, את המאמרים, את העלונים ועוד לגרסה אלקטרונית בקלות. לקריאה בכל מכשיר

תגיות:

"שורש, גולשים לתוכן", שמחה להציג כלי חדש המצטרף לכלי שורש- "שורש ספרים". שורש ספרים מאפשרת להעלות ספרים, כתבי עת, עלונים, מאמרים תורניים, קבצי מאמרים וכדומה לרשת וליצור גרסה אינטרנטית ממוחשבת של הספר בקלות רבה. הפורמט הממוחשב ניתן לקריאה ברשת בקלות ומתאים את עצמו לכל סוגי המסכים בצורה מליאה, עם התאמה אוטומטית וישירה לטלפונים ניידים, טאבלטים, קוראי ספרים אלקטרונים ועוד. כעת, כדי ליצור גרסת אפליקציה של הספר שלכם או של כתב העת, המגזין או העלון, אין צורך בתכנות או מאמצים מיוחדים- פותחים חשבון בשורש ספרים, מעלים את הספר פרק פרק- והספר הופך לאפליקציה המתאימה לכולם.

המערכת גם יוצרת קישור ישיר לכל ספר וספר ומאפשרת להפיץ את הספר או המהדורה בקלות רבה דרך אתר אינטרנט, בר קודים (qr code), הודעות ווטס אפ או משלוח במייל. כך שמפרסם הספר מרוויח לא רק את הופעת הספר ברשימה המסודרת של שורש ספרים הפתוחה לכל הגולשים, אלא גם קישור ישיר שניתן להפצה בקלות.

בתוך המערכת אגף מיוחד ל"מאמרים" שמאפשר לחשוף מאמר תורני או מחקרי בתחום לקהל רחב במיוחד... ניתן ליצור, כמובן, קובץ מאמרים, או ספר הדרכה, מאגר פרסומים של גוף תורני וכדומה.

המערכת של שורש ספרים מאפשרת גם גביית תשלום על ספרים, אם המפרסם רוצה בכך. ספרים אלו ניתנים לקריאה רק על ידי מי ששילם. כמו כן ניתן לסגור את הגישה לספר או המהדורה רק למנויים. כך שאם יש לכם עלון או מגזין, ואתם מעוניינים לתת גישה רק למנויים מוגדרים מראש (על פי כתובת אי מייל וסיסמא), המערכת תומכת באופציה הזו.

כמובן שניתן לעשות במערכת שימוש גם להפצה של דוגמאות. דמיינו לכם את המהלך- אתם מעלים דוגמא, מאמר, כתבה או מהדורה שלימה של עלון, ומאפשרים לכולם לקרוא אותה בקלות בטלפון/ טאבלט/ מחשב שלהם... וכן להירשם כמנויים למהדורה מודפסת או ממוחשבת מליאה.

אם יש לכם ספר תורני, עלון להפצה כללית, מגזין וכדומה- יצרו לו עכשיו מהדורה ממוחשבת בקלות ובמחיר זול במיוחד. הוא יתאים את עצמו לכל הקוראים שלכם, לא משנה באיזו כלי הם משתמשים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה